Müşteri Şikayet Yönetimi
Şikâyetlerin ele alınması kuruluşlar için hayati derecede önemli bir konudur. Şikâyetlerin etkili bir şekilde ele alınması ürünler ve süreçler üzerinde iyileştirmeyi sağlayabilir, kuruluşun büyüklüğüne, yeri ve sektörüne bakılmaksızın itibarını artırır.
Müşteri şikâyetlerinin hızlı ve etkili bir süreç aracılığı ile ele alınması müşteri memnuniyetini arttırabilir. Şikayetler de dahil olmak üzere müşteri geri bildiriminin teşvik edilmesi, müşteri sadakatini sürdürmek veya geliştirmek için fırsatlar oluşturabilir.
Müşteri Şikâyeti Yönetim Sistemimiz kuruluşunuz içerisinde, planlama, tasarım, işletme, bakım ve geliştirme dâhil olmak üzere, ürün veya hizmetinizle ilgili şikâyetleri ele alma süreciniz için kılavuz bilgileri elde etmenizi sağlar.